Návrh komerčních interiérů

Návrhy komerčních interiérů, provozoven, obchodů
designový návrh kancelářšké prostory

Firemní prostor nemusí být jen místem, ve kterém pracujete a obchodujete. Rafinovaně navrhnutý interiér umí ovlivnit náladu i nákupní chování. Osvětlení, správně zvolené barvy, materiály – to vše může hrát roli, pokud se u vás mají lidé cítit dobře, zdržet se a znovu vás navštívit. Z kanceláře, showroomu nebo provozovny vám těmito nástroji vytvořím prostor, který posune vaši firmu vpřed. Zároveň bude odrážet vaši firemní kulturu, a tím budete působit více autenticky.

Vybudujete dlouhodobé vztahy:

  1. S vašimi zaměstnanci. Podpoříte jejich efektivitu (a možná získáte nové).
  2. S klienty a zákazníky. Interiér u nich vytvoří pozitivní první dojem.
  3. S obchodními partnery. Vaše schůzky dostanou nový, pohodlnější rozměr.

Pečujte o své lidi

Pro vaše současné i nové zaměstnance není důležitá jen pracovní náplň, ale také to, jaké prostředí nabízíte. Buďte napřed před svojí konkurencí. Společně vytvoříme z vašich pracovních prostor místo, které bude inspirovat, podporovat kreativitu a kde se budou lidé cítit dobře.

Prostory musí být funkční a vyhovovat všem specifickým potřebám firmy. Zároveň mohou nabízet různé zóny, které probouzejí ty správné nálady – buď vybízet ke kreativitě, efektivitě, nebo naopak v odpočinkových částech poskytovat příjemný prostor pro relaxaci a setkávání s ostatními kolegy.

Návrh komerčních prostor kosmetického salonu
Návrh interiéru beauty studia
Návrh firemních prostorů
Návrh interiéru kancelářských prostor

V jednom duchu

Ať už navrhuji provozovnu nebo kancelář, dbám na to, aby výsledek odrážel nastavenou firemní identitu. Některé prostory budou barevné, něžné, jiné mužné, vybízející k výkonu. Základem úspěšného návrhu je pochopení, jaký typ práce nebo interakce se v místě budou odehrávat. Myslím také na dlouhodobou udržitelnost a snadné přizpůsobení novým potřebám. Komerční prostory navrhuji s ohledem na možný budoucí rozvoj.

Jaké jsou první kroky spolupráce?

  1. Sbírám materiály a informace, které o vaší značce máte.
  2. Podívám se na místo, které potřebujete zařídit/rekonstruovat.
  3. Připravuji první návrh ke schvalování a připomínkování.
Interiérový design BikeShop

Místo, které nadchne

Návrh komerčního prostoru vytvořím s maximálním ohledem na firemní identitu a vaše potřeby, a zároveň podpořím vaši značku jedinečným designem, který váš odliší od konkurence. Nenavrhuji šablonovité prostory. U svých návrhů preferuji odvážnost, nebojím se výrazných kontrastů a barevných kombinací. Proto si můžete být jisti, že výsledek nadchne a vstoupí do paměti všech, kteří jej navštíví.

Máte komerční prostor, který volá po změně?

Vyplňte formulář a ozvu se vám s návrhem osobní schůzky.

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů pro účely komunikace.